Podczas ponad dekady pracy w marketingu napisałam tysiące tekstów. Od krótkich postów na social media, po opisy na stronę, wpisy blogowe czy informacje prasowe. Bez problemu poruszam się w tematyce budowlanej, aranżacyjnej, technicznej, turystycznej, lifestylowej czy biznesowej, marketingowej. Tak naprawdę znając podstawowe zasady tworzenia treści, żadna tematyka nie stanowi problemu.
setki artykułów turystycznych
(wystarczy wpisać w wyszukiwarkę: nocowanie.pl kamila miciuła)
Pamiętam jak w 2017 zaczynałam pracę w PR. Wysyłaliśmy do mediów po kilka materiałów miesięcznie i z trudem liczba publikacji dobijała do dziesięciu. Systematyczną pracą przez te pięć lat doszliśmy do tysiąca publikacji, wzmianek i wywiadów rocznie. To były setki wymienionych maili, godziny rozmów telefonicznych czy wywiadów, . Łącznie grubo ponad dwa tysiące organicznych publikacji, ale w PR nie tylko ilosć się liczy! Wywiady w telewizji, radiu oraz wystąpienia na konferencjach branżowych, początkowo musieliśmy zabiegać o takie aktywności, dzięki systematycznemu działaniu, byliśmy dla mediów rzetelnym partnerem pierwsze wyboru w branży.
kampanie reklamowe w telewizji i radiu, od konceptu po pełny media plan i zakup mediów nawet w trybie last
kampanie sponsoringowe w telewizji i radiu, od konceptu, scenariusza, po zakup mediów
kampanie sponsoringowe w telewizji i radiu, od konceptu, po realizację
współpraca z artystami, gwiazdami polskiej sceny muzycznej czy osobami znanymi nie stanowi dla mnie problemu, projekt realizowany z Andrzejem Krzywym liderem zespołu DeMono dla Vosti
współprace z TV, Wspólnie z Canal+ zrealizowaliśmy kilka odcinków programu Hotelowa Polska, prezentujemy obiekty noclegowe z różnych kategorii, udowadniając, że w Polsce również można świetnie spędzić urlop.
akcja ekologiczna i społecznie-odpowiedzialna, 8 tysięcy dębów z okazji 8000 klientów firmy
Konferencja prasowa dotycząca otwarcia nowej siedziby firmy, media lokalne i ogólnopolskie (video live)
organizacja imprez firmowych, targów, konferencji, szkoleń oraz wystąpienia i prelekcje na wydarzeniach
Prowadzisz działania w social media, lub chodzi Ci po głowie obecność na Facebooku, Instagramie, Linkedin czy YouTube?
Strategia, pomysły na posty, harmonogram publikacji, treści, grafiki, video, a nawet reklamy. Mogę kompleksowo zająć się Twoją obecnością na platformach społecznościowych!
Potrzebujesz prostej wizytówki internetowej, takiej jak ta strona? Odezwij się!
Tę stronę w całości stworzyłam samodzielnie.
Przygotuję dla Ciebie projekt, treści, proste grafiki, dbając, by całość była spójna z Twoją marką i stylem komunikacji.